Cookies worden na het bezoeken van websites op je computer opgeslagen om er onder andere voor te zorgen dat je voorkeuren worden onthouden, het bezoekersgedrag op een pagina wordt geregistreerd of om relevante advertenties op websites aan je te laten zien.
Wij gebruiken de volgende soorten cookies:
Hieronder vind je een overzicht van alle cookies die wij gebruiken. Wanneer er een wijziging op onze website plaatsvindt, kan het voorkomen dat er cookies bijkomen of juist vervallen. We zullen daarom regelmatig deze pagina vernieuwen, zodat deze altijd up to date is.
Voor informatie over het aanpassen van de browser Chrome klikt u op de knop hieronder.
Klik hier hoe in te stellenVoor informatie over het aanpassen van de browser Firefox klikt u op de knop hieronder.
Klik hier hoe in te stellenVoor informatie over het aanpassen van de browser Internet explorer klikt u op de knop hieronder.
Klik hier hoe in te stellenVoor informatie over het aanpassen van de browser Safari klikt u op de knop hieronder.
Klik hier hoe in te stellenU zult een bevestiging van uw reactie ontvangen per e-mail.
Mocht u deze niet ontvangen
hebben, check dan uw spam folder.
You will receive a confirmation of your request by email.
If you have not received it, check
your spam folder.
Om de afspraken tussen u als opdrachtgever, sponsor/ de financierende partij en/of de deelnemende centra vast te leggen, kan het CTCM u de nodige ondersteuning bieden. Het CTCM is op de hoogte van de actuele juridische en financiële wet- en regelgeving en bekijkt de te maken afspraken tussen betrokken partijen en diens taken en verantwoordelijkheden. Hierdoor worden taken en verantwoordelijkheden transparant vastgelegd in passende overeenkomsten en worden de risico’s geminimaliseerd.
Naast Contract Management kan het CTCM de financiën accuraat beheren van begroting tot eindafrekening in de vorm van Budget Management, waarbij altijd gelet wordt op het beoogde eindresultaat van uw project.
Projecten worden beheerd in het online systeem genaamd PaNaMa. Dit systeem geeft een actuele weergave van de status en de voortgang van ieder project en hierin dient ook de voortgang van de inclusies te worden bijgehouden. De projectleider, samen met de onderzoeksassistent, is verantwoordelijk om de inclusies hierin in te vullen. Indien het niet wordt ingevuld, kan er geen facturatie plaatsvinden.
Via de volgende link kunt u het systeem bereiken: PANAMA.
Neem contact met ons op voor meer informatie over deze dienst: cbm.ctcm@mumc.nl of telefonisch via ons secretariaat.